Friday, May 27, 2011

Finala UCL genereaza venituri record pentru ITV

Conform estimarilor pietei de publicitate britanice, ITV - statia de televiziune care detine drepturile pentru difuzarea in UK a finalei Champions League - ar putea avea incasari din publicitate de pana la 8 milioane de lire sterline (aproximativ 10 milioane de euro). Un spot de 30 de secunde ar urma sa coste in jurul a 250.000 de euro, cea mai mare valoare platita pe piata tv britanica de la finala concursului X Factor, in decembrie anul trecut.
In plus, pe langa suma incasata din publicitate, ITV va primi inca 2,5 milioane de euro de la Sky Sports, canalul de sport urmand sa difuzeze de asemenea partida.

Finala UCL, considerata un Super Bowl european, este privita ca un adevarat eveniment de brandurile care targeteaza publicul masculin: Unilever, de exemplu, a rezervat pentru brandul Lynx (echivalentul lui Axe de la noi) prima pozitie in calupul de dupa meci, pentru a-l difuza simultan pe ITV, Sky Sports si Pub TV. BMW si Heineken vor fi de asemenea acolo.
Una peste alta, finala FC Barcelona - Manchester United va fi un moment unic atat pentru advertiseri, cat si pentru iubitorii fotbalului. Vizionare placuta! :)

No comments:

Post a Comment