Desi nu au inceput inca nici macar preliminariile Campionatului Mondial de Fotbal din 2014, compania Anheuser-Busch InBev, detinatoarea brandului Budweiser, a anuntat parafarea contractului de sponsorizare a editiilor din 2018 si 2022 ale competitiei supreme a fotbalului mondial.
Cele doua editii se vor disputa in Rusia si Qatar, ceea ce ar putea ridica semne de intrebare asupra deciziei concernului belgian, avand in vedere interdictia de a consuma alcool valabila in tara araba.
Se pare insa ca nu mai sunt nici traditiile ce erau odata pe criza asta... Autoritatile din Qatar au anuntat deja ca vor fi create spatii speciale pentru ca spectatorii Cupei Mondiale din 2022 sa poata consuma alcool - bere in cazul nostru.
In alta ordine de idei, vorbim de fapt despre o continuare a unui parteneriat intre Anheuser-Busch InBev si FIFA extrem de solid, inceput inca din 1986. Ne putem asadar imagina duritatea negocierilor purtate asupra acestui aspect...
No comments:
Post a Comment