Stim deja ca spoturile TV difuzate in timpul meciuluii sunt practic cele mai urmarite si comentate materiale ale industriei publicitatii in anul respectiv. Adevarul este ca acest mega-show a reusit constant in ultimii ani sa depaseasca bariere dupa bariere. De exemplu, in ultimii sapte ani audienta tv a transmisiunii directe a crescut cu 25 de milioane de persoane, iar in 2010-2012 audientele inregistrate au fost mereu recorduri absolute pentru piata TV.
Iata, de exemplu cateva cifre de anul trecut:
- mai mult de 50 milioane de dolari au fost cheltuite pe mancare si bautura, peste 63 de milioane pe cazare si peste 43 de milioane pe transport;
- peste 100.000 de persoane au sosit in Indianapolis (orasul gazda al editiei trecute) pentru eveniment;
- au fost create mai mult de 5.000 de locuri de munca;
In total, vorbim, de peste 380 de milioane de dolari generati de finala din 2012 a Super Bowl.
Care sunt asteptarile pentru anul asta? Peste 430 de milioane de dolari cifra de afaceri, din care mai mult de 25 de milioane profit pentru comunitatea locala si pentru statul federal.
No comments:
Post a Comment