Friday, August 12, 2011

Batalia gigantilor

Luna iulie a dat startul unei foarte interesante confruntari intre Google si Microsoft, fiecare dintre cei doi giganti lansandu-si spoturi de promovare a serviciilor de mail. Spoturi in care se ataca unul pe altul mai mult sau mai putin direct.

Astfel, Microsoft, in spotul de lansare a Office 365, tinteste direct in Gmail, amintind publicului ca Google foloseste continutul mesajelor trimise prin intermediul sau pentru a targeta mai bine mesajele publicitare.
"Nu este gresit?" intreaba o utilizatoare Google stupefiata de aceasta revelatie. "Hahahaha, cui ii pasa?" intreaba arogant Gmail Man. Iata spotul:


La randul sau, Google le propune utilizatorilor sa-si ajute prietenii sa renunte la platformele invechite ;) fara a mentiona insa numele niciunui competitor si sa se transfere pe Gmail. Cum? Simplu, printr-un "Intervention Mail". Priviti:


Pana una alta, la capitolul "cine a avut mai multe vizualizari prin comunicare virala", Google si-a cam luat partea leului cu un scor de 900.000 la 770.000, dar e cumva normal pentru ca aici sabiile se incruciseaza pe terenul sau.

Oricum, vorba unui cunoscut al meu, treaba asta e "cu next". Va fi mai mult decat interesant sa urmarim urmatoarele lovituri, intrucat dupa cum se vede nu vor fi folosite chiar arme conventionale.
Si sa vedem daca nu cumva, cand doi se lupta al treilea va castiga... Adica Yahoo!Mail.

No comments:

Post a Comment