Wednesday, August 17, 2011

Audienta Youtube, analizata in amanunt

In Statele Unite se pregateste lansarea unui nou serviciu care in mod sigur peste cativa ani va fi deja considerat ca parte integranta din viata celor care activeaza in publicitate si media. Este vorba despre furnizarea de date privind audienta filmuletelor postate de Youtube, dupa un sistem similar masurarilor TV.

Vor fi oferite informatii diverse, care vor include dar nu se vor limita la:
- nr de unici ai diferitelor canale Youtube;
- date socio-demografice, nr de GRP-uri si reach-ul raportate la intreaga populatie (ceea ce va permite realizarea unei comparatii oneste cu media traditionala);
- analiza audientei in functie de diferitele intervale orare;
- informatii despre numarul de filme urmarite, timpul mediu petrecut pt urmarirea fiecaruia;
- trendul audientei diferitelor canale de la luna la luna;

Totul, pentru ca platforma video a Google sa fie mai atractiva pentru advertiseri.
Si, cu siguranta, va fi.

Ah, sa nu uit: imi cer scuze pentru limbajul ceva mai tehnic, am incercat sa nu exagerez. :)

No comments:

Post a Comment