Sunday, October 2, 2011

Aplicatia de augmented reality a lui Tottenham este gata

Am onoarea si bucuria sa va anunt ca Tottenham Hotspurs va fi primul club din lume care va avea un echipament interactiv atat pentru jucatori cat si pentru fani. Sentimentele mele sunt atat de bune intrucat ma incanta intrarea in marketingul sportiv a tehnologiilor de ultima generatie.

Despre ce e vorba? Autonomy, sponsorul echipei, a pus la punct o varianta a aplicatiei de augmented reality Aurasma, care le permite celor care indreapta dispozitivele mobile catre emblema clubului sa vada inregistrarile tuturor golurilor marcate de The Spurs in acest sezon. Premiera utilizarii aplicatiei va fi chiar in acest weekend, in timpul meciului Tottenham - Arsenal.


E simplu de utilizat (exact pe principiul codurilor QR): in primul rand trebui sa-ti instalezi aplicatia; apoi, daca indrepti mobilul catre emblema de pe echipamentul jucatorilor, dar si catre cea de pe tricourile fanilor de alaturi sau catre cea din programul meciului, intri in actiune.

Abia astept sa vad continuarea! Cine mai urmeaza oare? Garantez ca tehnologia va fi importata si de alte cluburi. Pentru ca toate partile implicate au numai de castigat: fanii sunt fericiti, ceea ce duce la sustinerea frenetica a echipei (apropo, poate nu stiati ca biletele pentru meciurile The Spurs se gasesc cu o luna inainte meciurilor numai accidental) si ca atare echipa si clubul nu au decat de castigat - atat financiar, dar si ca energie resimtita de jucatori si returnata fanilor samd... Plus ca marketingul mobil reprezinta viitorul.

No comments:

Post a Comment