Tuesday, April 9, 2013

De urmarit: au aparut posturi publicitare pe Instagram

Dupa cum scrie blogul britanic de marketing si social media The Wall, vedetele au inceput sa isi utilizeze propriile conturi de Instagram pentru derularea de campanii publicitare pentru companiile pe care le reprezinta.










Ideea e ca Instagram nu vinde niciun fel de spatii publicitare, astfel ca vedetele au inceput deja sa foloseasca numarul foarte mare de fani in scopuri comerciale. Cel mai recent exemplu: Beyonce, care isi promoveaza recentul spot de promovare al Pepsi (pe care, apropo, il puteti vedea si la mine pe blog, aici). Inaintea ei, Nicole Richie si Kim Kardashian au promovat aici produse.

Subiectul este foarte sensibil in Marea Britanie, unde regulamentele de derulare a publicitatii sunt mult mai bine puse la punct decat la noi, iar publicitatea mascata in social media este atent urmarita. Kim Kardashian, de exemplu, nu a facut nicio mentiune privind caracterul publicitar al mesajului respectiv si a intrat in vizorul forurilor competente.

Sincer sa fiu, nu stiu daca aceasta practica a postarii de mesaje publicitare (mascate sau nu) a inceput sa fie folosita si pe conturi Instagram romanesti. Oricum, astept noutati. 

No comments:

Post a Comment