Tuesday, June 14, 2011

Ce astept eu de la acest blog?

Scriu acest post la initiativa lui Manafu. Demersul e unul foarte misto - practic ne permite tuturor sa ne spunem povestile
Chiar, de ce scriu eu acest blog? Ce astept de la el? Ce ma mana pe mine in aceasta "lupta"?

Din punctul meu de vedere, lucrurile sunt simple.
Nu voi veni cu povesti (orele de compunere din scoala generala nu erau nici pe departe preferatele mele). Voi fi foarte scurt.

In principiu, imi doresc ca cei care ma cunosc (fie ca e vorba de prieteni, colegi sau parteneri de business) sau care acum fac cunostinta cu mine sa afle (si) prin intermediul acestui colt de net, cumva privat, care sunt preocuparile mele publice. Cu ce ii pot ajuta la nevoie. Care sunt valorile morale pe care le aplic in business.

Aviz amatorilor. Dar si profesionistilor.

No comments:

Post a Comment