Tuesday, February 14, 2012

Cateva sponsorizari de rang inalt

Romania este paralizata de o iarna cum nu s-a mai pomenit de foarte multi ani. Campionatul national de fotbal se amana cu o saptamana. Autoritatile si companiile isi dau mana pentru a-i ajuta pe sinsitratii din zonele lovite cel mai greu de ninsori si viscol. Meciul Stelei cu Twente nu stim cum o sa se desfasoare si cati suporteri vor reusi sa ajunga pe Arena Nationala. Nu stim nici cum isi vor obtine licentele pentru editia urmatoare a Ligii 1 echipele romanesti. Nu stim multe.

Suntem insa atenti la noutatile de "afara". Iata cateva stiri interesante din ultimele zile, despre sponsori "cu greutate" din lumea sportului mondial.

- Nissan a devenit al cincilea sponsor principal local al Jocurilor Olimpice de la Rio, 2016. Producatorul nipon va pune la dispozitia sportivilor, oficialilor si jurnalistilor prezenti la eveniment un numar de 4.500 de autoturisme. Ca sa intelegem despre ce nivel al businessului vorbim, presedintele Comitetului Olimpic Rio 2016, Carlos Nuzman, a anuntat ca targetul de atragere a 570 de milioane de dolari din sponsorizari fusese atins inca dinainte de semnarea dealului cu Nissan.

- Mastercard a semnat continuarea parteneriatului cu UEFA, prin sponsorizarea in perioada 2012-2015 a UEFA Champions League si a Supercupei Europei. Acesta este cel de-al patrulea partener oficial al forului european care si-a prelungit contractele de sponsorizare, dupa Heineken, UniCredit si Ford.

- BMW, unul dintre sponsorii Jocurilor Olimpice de la Londra, care va furniza 4.000 de autoturisme pe parcursul competitiei, a anuntat ca va realiza un show-room cu totul special in Satul Olimpic. Este vorba despre o constructie deasupra apei, un fel de show-room plutitor plasata] chiar intre Stadionul Olimpic si Centrul Acvatic.

No comments:

Post a Comment