Tuesday, February 7, 2012

Ce a insemnat Super Bowl din perspectiva social media

Cel mai vizionat eveniment sportiv al planetei, Super Bowl, unul dintre cele mai importante evenimente social media de pana in prezent.

Iata cateva cifre edificatoare:

- 12,2 milioane comentarii a generat in social media, in special Twitter si Facebook, cu 578% (!) mai mult decat la editia trecuta a finalei;
- in ultimele 3 minute ale meciului, media tweet-urilor trimise de fani a fost de 10.000 in fiecare secunda;
- a fost depasit recordul de comentarii in social media inregistrat in august 2011 de MTV Video Music Awards;
- show-ul de 30 de minute al Madonnei a generat el singur 862.000 de comentarii, cu numai 100.000 mai putine decat ultima Gala a Premiilor Oscar;
- vestitele reclame din timpul Super Bowl, pe de alta parte, au generat 985.000 de comentarii ele insele; apropo de acestea, aveti aici un top al celor mai comentate spoturi publicitare difuzate pe parcursul finalei.

No comments:

Post a Comment