Tuesday, February 28, 2012

Cele mai interesante declaratii de la Social Media Summit, Bucuresti

Aveti aici, scurt si cuprinzator, derularea primei editii a Social Media Summit organizate in Bucuresti de Revista Biz (conform wall-street.ro)

Cele mai interesante declaratii de la Social Media Summit, Bucuresti

Am fost si eu in public intr-un colt, cuminte si atent.
Si as putea face un rezumat al rezumatului-rezumatului (adica esentialul identificat de mine):

1. Utilizatorii cauta beneficii in momentul in care "se dau" pe retelele sociale si isi doresc sa fie cat mai mult implicati in ceea ce se intampla pe paginile ale caror fani sunt (Bogdana Butnar - Google).
2. Ce inseamna de fapt comunicare eficienta de brand in online? Sa creezi buzz si sa folosesti puterea word of mouth in online; in general - sa comunici, nu sa faci publicitate (Bogdan Stanca - Q2M).
3. Inca mai exista companii cu pretentii (unele dintre ele) care pun intrebarea "Social media vinde??" - Alex Negrea (BCR).
4. Pinterest este vedeta social media in 2012, conform lui Manafu.
5. O rata de reactii la mesaje pe Facebook este considerata buna daca ajunge la 1% - este insa foarte putin in realitate! (Adina Vlad - Unlock Market Research).
6. Valoarea pietei de blogging in Romania: 415.000 euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut, conform lui Costin (refresh.ro)

Concluzia mea? Au inceput sa se faca investitii majore din partea companiilor pentru a genera implicare a userilor in social media. E foarte bine ca e asa, intrucat social media este mediul momentului si nu poti lipsi de acolo. Parerea mea este ca inca nu a fost gasita "reteta magica" pentru a optimiza aceste eforturi. Se lucreaza insa la asta si curand, cu siguranta, vor aparea solutii.



No comments:

Post a Comment