Wednesday, April 20, 2011

Revista cu miros de scortisoara, in premiera in UK

Mi-a atras atentia stirea conform careia retailerul Tesco sponsorizeaza un supliment special de Paste al publicatiei Daily Mirror, supliment cu miros de scortisoara!


Proiectul este o premiera chiar si pentru piata din Regatul Unit, care poate reprezenta pentru sceptici un semn ca printul este in continuare viu si capabil sa ofere oportunitati atractive de promovare si asociere.
Pachetul de sponsorizare este unul complex, include si un joc pentru copii cu scopul de a asigura o interactivitate ridicata cu publicul tanar.
Cat despre mirosul de scortisoara, acesta este cel al unor chifle care se consuma in mod traditional de Paste in UK; cu ajutorul simtului olfactiv se deschide apetitul pentru consum. Ca sa zic asa, "te ia de nas".

O idee care, cum ziceam, mi-a placut in mod deosebit prin inedit si semnalele pozitive implicite pe care le lanseaza.

Paste fericit cu lumina si liniste va doresc!

No comments:

Post a Comment