Wednesday, April 27, 2011

Star Player de la Heineken: fanii de fotbal intra in actiunea UCL

Heineken a lansat astazi un joc care va schimba cu siguranta modul in care noi, fanii de fotbal, vom privi meciurile de fotbal. Nu vom mai fi niste simpli spectatori; din contra, ne vom implica activ in tot ceea ce se intampla pe teren pe parcursul celor 90 de minute, vom incerca sa anticipam cursul jocului, vom intra in mintea jucatorilor si ne vom testa cunostintele legate de fotbal.

Este vorba despre Star Player, un joc online pe care il vom putea accesa in timpul meciurilor de Champions League. Practic, in diferite momente cheie ale partidei, avem posibilitatea sa alegem felul in care se vor derula fazele meciului. Sa zicem ca una dintre echipe are lovitura libera directa de la marginea careului. Vom avea posibilitatea sa alegem in limita a cateva secunde care va fi deznodamantul fazei: va fi gol, corner, out de poarta sau niciuna dintre acestea? La penalty vom intra in mintea portarului si vom incerca sa ghicim coltul in care va fi trimisa mingea. Si tot asa, pe parcursul intregului meci.
Jocul va fi disponibil de astazi in AppStore (pentru iPhone si iPod touch) si pe pagina Heineken de pe Facebook. Evident, vom fi in permanent contact cu prietenii nostri, dar si cu jucatorii care sunt online in lumea intreaga, pentru a vedea cine se pricepe mai bine la fotbal.

StarPlayer face parte din pachetul de sponsorizare a UEFA Champions League si se va desfasura pana la finalul editiei viitoare a competitiei, cand actualul contract al Heineken va expira.

2 comments:

  1. da, adevarat pretioasa e aceasta precizare, fotbalul fiind un gen de jocuri de indemanare a echilibrului corpului si mintii prin concentrare:)

    ReplyDelete
  2. adevarat, fanii de fotbal sint interesati mai mult de pariuri sportive live sau bonus pariuri sportive, mai ales in preajma Euro 2012

    ReplyDelete