Monday, April 11, 2011

Noi frontiere in relatia dintre artisti si branduri

Traim intr-o lume in miscare, care nu seamna deloc cu cea pe care o stiam din anii trecuti. Schimbarile sunt evidente si in relatia dintre muzica si advertising. Daca pana de curand artistii care ajutau brandurile in atingerea obiectivelor de marketing erau incantati sa isi vada conturile umflate in urma prestatiilor lor, situatia incepe deja sa se schimbe.
Exista o sumedenie de reprezentanti de top ai showbiz-ului care au incheiat parteneriate mai speciale cu companii importante. Iata cateva exemple recente si in acelasi timp remarcabile:

Intel l-a recrutat pe will.i.am, liderul trupei Black Eyed Peas, pe post de director de inovatie creativa (director of innovative creation cum ar veni); suna mai bine in engleza, adevarul asta e...

Lady Gaga a fost angajata de Polaroid ca director de creatie pentru una dintre gamele sale de produse.

In fine, una dintre marile companii de fashion din UK, Fred Perry, a avut curajul sa semneze un deal pe patru ani cu controversata dar foarte talentata Amy Winehouse pentru crearea unei noi colectii de haine.

Probabil ca motivatia financiara nu este cea mai importanta in aceste cazuri; asemenea artisti au nevoie permanent de noi provocari - sunt insa de urmarit rezultatele muncii lor. Si, mai ales, who's next?

1 comment:

  1. da, acesta ester un nou trend si daca nu ne adaptam riscam sa murim

    ReplyDelete