De cele mai multe ori, insa, retetele cunoscute raman eficiente. Ca de exemplu prezentarea de marci comerciale in cadrul filmelor si videoclipurilor. Este folosita inca de pe vremea fimului mut, insa avantajul contactului direct al marcii cu potentialul client prin intermediul actului artistic este foarte important.
Vreau sa ma refer acum la un client al meu care (incurajat sau poate chiar inspirat de experienta internationala similara) a acceptat promovarea imaginii sale (e deja aproape un an si jumatate de atunci) prin intermediul unui videoclip. E o realizare buna din punctul meu de vedere, piesa este si ea foarte ok, iar videoclipul elegant. Evoc acum acest exemplu din doua motive: pe de o parte datorita precocuparii mele tot mai vii de a le genera clientilor modalitati de expunere eficiente si pe de alta parte placut impresionat de numarul de vizualizari pe Youtube ale videoclipului. Iata despre ce e vorba (in jurul minutului 2:00 veti vedea despre ce vorbesc):
Luand in calcul si numarul de difuzari de la posturile romanesti de muzica (One Music Channel a difuzat piesa in regim de heavy rotation) rezulta ca intr-o suma rezonabila de bani s-au obtinut un numar important mii de vizualizari. Sau, mai simplu spus, audienta. Cu o afinitate remarcabila pe targetul clientului. In plus, compania se poate mandri ca fiind un deschizator de drumuri in Romania pe piata pe care activeaza.
Revenind acum la ilustrele exemple de "afara", iata-le (ambele sunt facute pentru acelasi advertiser, recunoscut pentru generozitatea bugetelor de publicitate alocate):
(vedeti la min. 1:20)
...si ultimul pe lista cu voia Dvs:
(de asemenea la min. 1:20)
No comments:
Post a Comment