Wednesday, September 21, 2011

Cine sta in spatele succesului lui Lady Gaga

Carter. Troy Carter. El este, incepand din 2007, managerul artistei, cel care a creat-o si a transformat-o intr-un adevarat fenomen al culturii pop contemporane.
I-a facilitat cunoscutele si foarte apreciatele colaborari cu Google, Amazon si Starbucks; in 2009 a facut din lansarea videoclipului piesei "Bad Romance" un eveniment mondial in media sociala.
Este un maestru al comunicarii.

Dar Troy Carter este mult mai mult decat managerul genial al lui Lady Gaga. El s-a lansat recent in antreprenoriat si a facut investitii serioase in mai multe start-up-uri. Vorbim de exemplu de serviciul de prescurtare de linkuri Bre.ad sau de proiectul Turntable.fm. In plus, a investit mai multe milioane de dolari intr-un "talent fund", cum ii spun americanii. Tot Troy Carter este si eminenta cenusie a unei retele sociale dedicate celebritatilor, numita Backplane, ce va fi lansata in curand. Reteaua ii are intre investitori pe ... ati ghicit, Lady Gaga (cu 20% din actiuni) si pe fostul CEO al Google, Eric Schmidt.
Vom auzi cu siguranta despre aceste proiecte, omul e foarte, foarte bazat.

Si daca mai e nevoie de inca o dovada a calitatilor sale, sa meditam putin asupra contestatei decizii de a seta in prima saptamana de lansare a albumului "Born this way" un pret de sub un dolar pentru achizitia sa de catre utilizatorii Amazon. Ce s-a intamplat in prima faza? Au fost vandute 1,1 milioane exemplare in prima saptamana, dupa care in a doua vanzarile au scazut cu 80%. Dezastru? Nooo. Acum, la trei luni de la lansare, vorbim deja de peste 7 milioane de albume vandute.
Cum ziceam, viziune marca Troy Carter...

No comments:

Post a Comment