Wednesday, April 18, 2012

Doua super-proiecte ale producatorilor auto pe Youtube

Sa o luam pe rand, in ordinea aparitiei lor:

Producatorul francez a lansat un clip pentru prezentarea noului model 208 pe piesa "Feel the love" a trupei Rudimental, despre care se preconizeaza ca va fi unul dintre hiturile verii. Si sunt de acord, suna bine-bine. Clipul, de aproximativ 4 minute, este turnat dintr-o singura bucata si prezinta miscarile ireale ale unui dansator profesionist intr-o parcare acoperita, in care singurele "ancore" vizuale sunt un Peugeot 208 si sloganul campaniei, "Let your body drive". Userii sunt incurajati sa-si upload-eze si ei propriile variante de clipuri "Bodydrive" - se va lasa si cu un premiu, normal.



Clipul a devenit deja viral, atingand la momentul postarii mele aproape 300.000 de mii de vizualizari pe Youtube. Printre care si cateva ale mele. Pentru ca imi place.


Toyota, pe de alta parte, a lansat un canal nou pentru promovarea noul Toyota Prius C, intitulat "The Game of Life with Prius C".
Veti avea o experienta placuta, ba chiar va veti putea alege singuri configuratia autoturismului dorit. M-am delectat si eu cu simulatorul, chiar daca nu sunt neparat in target.

No comments:

Post a Comment