Tuesday, April 3, 2012

UEFA a mai bifat un deal pentru sponsorizarea Champions League

Compania Sony a anuntat si ea prelungirea pentru inca 3 ani a dealului cu UEFA pentru sponsorizarea Champions League. Asteptam de ceva vreme aparitia acestui anunt, avand in vedere ca Heineken, Unicredit, Ford si Mastercard semnasera deja prelungirea vechilor acorduri pentru ciclul 2012-2015.

Oricum, acordul Sony este unul istoric prin faptul ca practic gigantul nipon pune punct parteneriatului sau separat cu UEFA, concentrandu-se din acest moment pe brandul Playstation. 

Una peste alta, suspansul nu s-a incheiat inca, avand in vedere ca al saselea pachet de sponsorizare nu s-a semnat inca, dar "sunt discutii cu diferiti prospecti" dupa cum anunta surse UEFA.

Pariaza cineva care ar urma sa fie noul partener? Sau macar ce industrie va reprezenta? Asigurari? Companie aeriana? Un jucator din retail? Sau o sa ajungem sa vedem si aici o companie de pariuri online? Vom trai si vom vedea.

No comments:

Post a Comment