Tuesday, May 31, 2011

Cateva dintre spoturile rulate in finala Champions League

Iata cateva dintre spoturile rulate sambata pe canalul ITV, in calupurile publicitare ale finalei FC Barcelona - Manchester United.
Audienta maxima a partidei a fost de 11.150.000 telespectatori (la mijlocul celei de-a doua reprize) si reprezinta peste 40% din publicul prezent in acel moment in fata televizoarelor - este cea mai mare audienta a unei finale de UCL in Marea Britanie in ultimii trei ani.

Spotul Lynx al lui Unilever (Axe-ul de la noi):


Spotul noului Ford Focus, folosit si pentru sarbatorirea a 100 de ani ai producatorului auto in Marea Britanie:


Trailerul pentru jocul de Xbox "Gears of war 3":


Spotul Audi "A day in the life of an Audi driver" - varianta difuzata la tv a avut durata de un minut:


Spotul Heineken "The entrance" - Heineken este unul dintre sponsorii traditionali ai UCL, din 1994 si a anuntat deja prelungirea deal-ului pana in 2015:


Pe langa acestea, mai merita mentionate si alte branduri importante, precum Russian Standard Vodka, Apple (iPad) si berea Carling.

Toate aceste branduri au tinut sa fie prezente in cadrul transmisiei evenimentului sportiv al anului in Europa intrucat, dupa cum spun reprezentanti ai industriei britanice de advertising, este vorba despre un eveniment unic: nu mai ai ocazia sa gasesti atat de multi barbati stransi simultan in fata televizorului.

No comments:

Post a Comment