Friday, May 25, 2012

Finala Champions League 2012 in social media - Infografic

Incet-incet s-au stins comentariile "pe parte sportiva" ale finalei de anul acesta a UEFA Champions League dintre Chelsea si Bayern. Emotii, surprize, drama invinsilor si extazul invingatorilor au fost comentate pe toate meridianele zile si nopti la rand. Dar parca microbistii din  toata Europa se pregatesc deja de Turneul Final al Campionatului Europeam care incepe peste doua saptamani.

Iata insa ca cei de la Wallblog au venit azi cu un nou infografic extrem de util, foarte adaptat intereselor anului 2012, care ne ajuta sa ne facem o idee despre ce a insemnat Finala de la Munchen din perspectiva acoperirii sale de catre social media.

Pe langa informatiile clasice privind numarul de telespectatori si numarul de tari si continente pe care s-a vazut marea finala, mult mai interesante sunt deja pentru noi, cei implicati in marketing si social media, datele referitoare la buzz-ul generat in principalele retele sociale. Este o radiografie a influentei Facebook, Twitter, Google +, Foursquare, dar nu numai.

Va invit sa o urmariti:


No comments:

Post a Comment