Wednesday, March 23, 2011

Sunt consecvent

Nu sunt genul care isi schimba foarte usor principiile in viata, dar nici obisnuintele de consum sau preferintele. 
De mai mult de 10 ani aceeasi marca de masina imi atrage privirea pe strada si ma face sa-mi tresalte inima cand o vad. De vreo 5 am reusit sa-mi cumpar una si ma bucur de ea. Mai ales dupa spalarile destul de rare de care are parte o admir cu incantare. Nu ca ar fi luxoasa sau foarte nervoasa, dar ma reprezinta.
La fel se intampla se intampla cu telefonul mobil. Dupa doua Sony Ericsson, prin 2000 am intrat in contact cu primul meu Nokia. De atunci am ramas fidel producatorului finlandez. Dintr-un device intr-altul am ajuns la E71 si apoi la fratiorul sau mai tanar si mai updatat Nokia E72.
Am primit ieri un newsletter care anunta o interesanta campanie Quickmobile, campanie care m-a motivat sa povestesc de ce apreciez acest telefon. 
Din punctul meu de vedere, Nokia este foarte oportun pentru cei care au nevoie ca un telefon sa fie folosit in special ca telefon. 
Vrei o perioada de autonomie a bateriei cel putin decenta? Nokia ti-o ofera.
Vrei un meniu ergonomic? Nokia ti-l ofera (au fost deschizatori de drumuri din punctul asta de vedere).
Vrei o camera foto rezonabila? Nokia ti-o ofera de asemenea.
Ti se intampla uneori sa dai cu telefonul de pamant? Terminalele Nokia sunt in general suficient de robuste incat sa le poti folosi fara probleme dupa incidente repetate (ale mele au fost). :)
In plus, Nokia E72 are, la fel ca si E71, o tastatura qwerty beton (nu tanjesc dupa touch screens) si suficiente aplicatii care sa nu ma faca sa sufar din cauza neajunsurilor sistemului Symbian. Mi-am descarcat si aplicatia pentru Youtube si pe cea pentru gmail, intru si pe mess - nu am alte nevoi stringente acum. Oricum, Ovi Store este foarte ok pentru standardele mele. 
Sunt foarte incantat de cititorul de coduri care ma ajuta de folosesc QR codes (abia astept sa fie folosite si in Romania cat mai aproape de potentialul lor). 
Una peste alta, intentionez sa imi pastrez inca o buna bucata de timp actualul "celular" si sper ca parteneriatul Nokia - Microsoft sa functioneze pentru viitorul smartphone-urilor acestei companii.


No comments:

Post a Comment