Saturday, March 19, 2011

5:1 ROI pentru prima campanie de product placement din UK

Dupa cum mentionam aici, Nestle a devenit primul client de product placement la TV in Regatul Unit. Intre timp a fost evaluata aceasta expunere in termeni de media. Rezultatul nu este rau deloc, intrucat ceea ce va primi compania in termeni de media este de aproximativ 500.000 de lire sterline, in conditiile unei investitii estimate la aproximativ 100.000 de lire - suma exacta nu a fost dezvaluita.
Este foarte interesant felul in care s-a facut calculul. Compania britanica NMG, care a monitorizat expunerea, a implementat un sistem de evaluare a expunerii product placement-ului, pe cinci nivele de calitate.
Unele dintre cadrele filmate au avut valoarea media zero, intrucat reprezentau doar imagini de fundal in miscare.
Cele mai multe au fost insa suficient de bune pentru a fi calculate la paritate cu numarul respectiv de secunde de expunere media.
Expunerea de cea mai buna calitate este calculata ca fiind de trei ori mai valoroasa decat media clasica si are in vedere utilizarea produsului sau mentionarea verbala a acestuia.

No comments:

Post a Comment