Wednesday, March 2, 2011

O idee frumoasa in Ghencea. Cine urmeaza?

Clubul de fotbal Steaua Bucuresti are un departament de marketing activ, iar acest lucru este vizibil cu ochiul liber.
Site-ul oficial al clubului arata ok, activitatea pe Facebook a clubului este de departe cea mai prolifica si bine organizata la nivelul Ligii 1, au fost lansate editiile speciale de bere si cola cu insemnele Steaua.
Cea mai recenta initiativa, o premiera la nivel national, o reprezinta programul Player Escort. Incearca sa aduca in Romania un pic din atmosfera marilor meciuri internationale si a campionatelor europene de top. Este o confirmare a faptului ca echipa coordonata de Bobby Durbac isi face treaba cum trebuie.

Nu putem sa nu ii laudam. Exemplul lor ar trebui urmat. Probabil ca va fi. Practic Steaua este un trend setter in fotbalul romanesc. Este de fapt normal, vorbim despre cea mai iubita si in acelasi timp cea mai urata echipa din Romania, iar un lider are datoria sa creeze curente. Si, sa recunoastem, le creaza.

Din pacate pentru ceea ce inseamna comunitatea stelista, rezultatele echipei sunt de multi ani mediocre, atmosfera la meciurile de acasa este in cel mai bun caz trista, iar conflictul patron - fani nu are sanse sa se incheie foarte curand (este un foileton pe care nu acest blog are menirea sa il comenteze).

Revenind la subiectul acestui post, sunt curios cine le va urma exemplul. Sunt dispus sa pariez ca nu va fi un club bucurestean.

1 comment:

  1. La cateva zile dupa postul tau, apare si articol pe prosport.
    http://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/cum-face-steaua-bani-si-fara-performanta-vezi-care-sunt-cele-mai-vandute-produse-cu-emblema-ros-albastra-8030347

    ReplyDelete