Friday, March 25, 2011

Sponsorul CE 2012 de fotbal, Hyundai, isi lanseaza noua strategie de comunicare

Producatorul coreean de automobile Hyundai a lansat o aplicatie de iPhone pentru a da startul campaniei de promovare a sponsorizarii Campionatului European de Fotbal de anul viitor.
Aplicatia se numeste "The Boot Shoot" si inlocuieste clasicul sut la poarta cu unul in portbagajul deschis al unui autoturism Hyundai.
La evenimentul de ieri au participat Jan Rush si John Barnes, doua legende din gloriosii ani '80 ai FC Liverpool, care si-au exersat si re-demonstrat tehnica in fata (mai corect spus, in spatele) unui hatchback deschis i20.
Deocamdata filmuletul postat pe Youtube are doar 115 vizualizari (e 25 martie ora 0:05).
Iata-l:

Evenimentul face parte din noua strategie de comunicare a concernului coreean, care se repozitioneaza drept "un brand tanar si deschis catre progres". De unde si platforma aleasa ieri pentru lansare.

No comments:

Post a Comment